Heb je een klacht?
Wij stellen alles in het werk voor een optimale warmtelevering. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt. Laat het ons weten, dan lossen we het samen op. Een klacht indienen kan op de volgende manieren:
- Neem contact op met een medewerker
M | info@svpbv.nl |
T | 0900 9807 (lokaal tarief) |
T | 0299 410500 (voor zakelijke relaties) |
Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00 uur,
na 18:00 uur wordt er automatisch doorgeschakeld naar onze storingsdienst.
- Ga naar Mijn SVP en vul daar het contactformulier in
- Stuur een brief naar SVP; Postbus 470, 1440 AL Purmerend
Klik hier voor overige informatie over het indienen van een klacht.
Klacht indienen bij een andere partij?
We lossen de klacht graag samen met je op, maar het staat je uiteraard vrij om de klacht omtrent de AVG voor te leggen aan bijvoorbeeld de Autoriteit Persoonsgegevens: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/. Heeft u een klacht over iets anders, zoals een factuur of onze tarieven, en komen we er samen niet uit. Dan kunt u zich altijd richten tot de geschillencommissie (https://www.degeschillencommissie.nl/). We willen klanten in staat stellen om hun klacht op deze manier zo onafhankelijk mogelijk in te dienen.